5/2 -09: Bilder får sammanfatta dagen och tillvaron

Jag får uppdatera lite snabbt och kort eftersom mina planer för kvällen snart kommer springande. Det får bli två bilder som sammanfattar vad jag sysslar med, en vanlig torsdag.



Jag har blivit beroende av att borsta tänderna, och kan sitta i tiotals minuter framför datorn och kolla film (vilket jag gjorde för länge i morse så att jag nästan kom för sent, jag fick springa som en idiot)
1: Man blir ren om tänderna
2: Det är nästan som lite terapi
3: Det är ett rent nöje att borsta med denna fina tandborste min käre far gav mej (kolla in dom guldiga lejona alltså...)




Jag är alldeles röd i hela ansiktet efter att ha spelat pingis en massa. Efter det sprang jag snabbt och lätt hem och jag har inte hunnit mer än att slänga i mej en kanelbulle. Jag kanske ska ta och duscha innan nån får för sej att knacka på, det hade varit mindre trevligt att kindpussas med en svettig Amanda (Fast jag är ganska så glad just nu, vilket syns på kortet. Och det är väl bra att jag är nöjd med min tillvaro i mitt kära Frankrike?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback