24/1 -09: Air France har åter igen tabbat sig



Inte nog med att jag fick vänta evigheter på flyget igår, dom glömde dessutom ALLAS bagage i paris! Hallå, hur sjutton kan man glömma hundratals väskor? det är för mej en verklig gåta. Jag har nyss ringt Air France och frågade vart min väska egentligen är, det är inte helt lätt att leva utan kläder, smink, mat, skor och böcker. Hmpf! Jag är irriterad, men hoppas verkligen att den kommer. Vad gör jag annars?

Idag har jag i vilket fall som helst njutit av svenskt. Jag har lekt med Emil, kollat skidor och konståkning, ätit Marabou och bakat kanelbullar. Mmm, den där doften alltså... (samtidigt kan jag inte låta bli att säga att jag längtar en smula tillbaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback