Nej, jag har det superb

Nej, det är inte så att jag har det dåligt här. Jag har ju då kommit fram till Royan, till kusten på semester, Men faktum är att det här blir inte någon semester för fem öre för mej; jag har nu tre barn att ta hand om, jag ska tillbringa hela dagarna med dom och helgerna blir inte heller lediga. Det kommer bli oerhört lätt att träffa folk. Att mormodern dessutom är en typiskt fransyska av den gamla generationen gör mig också nervös: hon använder aga, kräver att dom ska vara stilla och tyska som miniatyrer av vuxna och vakar över huset som en hök. usch... Jag vill tillbaka! Bara resten av juli kvar....

Kommentarer
Postat av: mor

skall barnen bli tyska också??? Låter jobbigt:)

2009-07-07 @ 22:10:17
Postat av: Marie

Åhfy! Aga mormor istället ;D

2009-07-08 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback