21/6 -09: Soirée irlandaise

Som ni vet var jag igår kväll på en irländsk afton som tog plats på golfen. En helt underbar natt som gör att jag ännu hellre vill åka till Irland nu, och inte om dryga månaden. Maten var underbar, dryck och sällskap lika så. Alla var fantastiskt trevliga och många irländare hade hittat dit. Musikerna var även dom grymma och oj vilket drag det blev. Inte så som det brukar, med fulla människor som vinglar omkring; nej, utan klappande händer och stampande fötter. Munnar som ropade och människor som verkligen dansade.

Vid hemgången smet jag fram och tackade musikerna för fantastisk musik, vilka jag hade spenderat en ganska stor del av kvällen med. Och så sticks en skiva i min hand; tack!!  Här hittar ni deras underbara musik
www.myspace.com/timoconnor1 Klicka er vidare och lyssna vet ja! (glöm heller inte videorna på facebook, det blev inga bra kort i ett dunkelt tält) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback