25/6 -09: Franska, förklädda fotbollsspelare



Jag sprang på ett väldans vackert kort, på Tara (fåregående aupair från Nya Zeland), Tristan, Rafaël och så jag. Det var min första dag här och som ni ser var välkomnandet varmt. Sedan denna dagen har kläderna använts så gott som dagligen, och visst är dom söta!

Och jag bara måste tillägga att alla dessa tre vänner kallas för blonda. Euhm, vad har dom för syn på blonda människor här? Är jag albino då?

Idag är hettan verkligen påtaglig och jag gjorde ett försök till en springtur i morse och sola lite. Men det var för varmt för båda delarna. På med klänning istället; jag tar bilen till Paris!

Kommentarer
Postat av: Olle

Skämtar du eller? DÅ är ju typ alla svenskar blonda (förutom jag, som förresten har ett kokat huvud. Mitt fluff är inte barmhärtigt i värmen...:P)

2009-06-25 @ 18:19:26
Postat av: Amanda

Åh, jag kan bara tänka mej vilka vackra lockar värmen framkallar. Ett kort skickat till mej vore på sin plats!

2009-06-25 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback