4/6 -09: Svenska köttbullar

Och så hamnade man igårkväll på campingen igen, vid baren med alla dom man känner bäst. Kära nån, lever dom alltid sådär månntro, sover dom aldrig tidigt (före 2) en enda kväll? usc, jag hade nog avlidigt i längden. Men trevligt är det ju alltid!

Även ett par köttbullar kom till igår under dagen, och tro det eller ej, men dom blev supergoda! Okej, det går inte att jämföra med farmors men iallafall! Såsen blev cokså den super och jag kunde sträcka på mig lite extra när 5 personer åt upp 1,5 kg köttbullar. Hihi, och pojkarna skrapade upp såsen med sitt bröd så att tallrikarna såg renare ut efter måltiden. Gott betyg alltså!

Idag blir det dock att ta det lugnt. Jag har precis sovit ett par timmar, och nu väntar en joggingtur och dammsugning. Åh, tvättat har jag med gjort, så nu luktar allt mums; även hårinpackningen gör sitt. Den enda fasan so far är spindeln jag hittade i badkaren. Yack, det var den största vilda (hehe) spindeln jag sett.


Kommentarer
Postat av: maria

Det var det äckligaste jag sett.... jag hade dött........

2009-06-04 @ 12:53:21
Postat av: Amanda

Ja, jag gjorde nästan det med. Vågade knappt lägga i tian, och jag tänkte att om spindeln kryper på myntet slänger jag det...

2009-06-06 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback