Sjukhusvistelse i Colummiers

Nu kan man undra vart jag har hållit hus de senaste dagarna; och jag kan meddela att jag har tillbringat dessa i sängen. Min kropp har fått på sej lite missöden vilket resulterade i oförmåga att gå/sitta/ligga/stå, och därmed ingen möjlighet att äta. Ibumetin och alvedon har knaprats utan framgång och i morse insåg jag att detta inte var något hållbart tillstånd. Albane körde med ilfart till sjukhuset, jag upp på undersökningsbritsen samtidigt som tårar rann och linserna med dom. Efter en undersökning var det dock fastställt att ingen farlig åkomma ligger på mej, men att en operation möjligtvis kan behövas, detta får jag reda på i morgon. (jag kan meddela att besöket var så mycket bättre än det till läkaren i montpellier) Försäkringsbolag har kontaktats, 2 svenska läkare har kopplats in, sjukvårdsupplysningen, min franska journal har öppnats.. Ja, det har med andra ord vart full rulle på den fronten. Fick på hemvägen åka om apoteket för medicin, och jag har nu inte (ja, mindre iallafall) ont för första gången på 5 dagar. Hallelujah, jag känner mig nästan hög.

Jag lever iallafall och det är inget allvarligt. Jag menar, en operation kan väl inte vara så farlig? Hihi.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, det där låter ju hemskt. :s Hoppas det blir bättre snart...



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-28 @ 22:38:22
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Jacci

Men oj, hoppas du blir bättre snart och att operationen går bra. Krya på dig! (:

2009-06-29 @ 01:44:44
URL: http://jacquelinejerez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback