10/3 -09: Ta aldrig närbilder på spaghetti och köttfärssås



Usch, vad äcklig en närbild kan bli på spaghetti och köttfärssås; men verkligheten var annorlunda, den blev faktiskt väldigt god. Jag håller nämligen på att rensa alla mina skåp som jag har med mat, onödigt att köpa nytt och sedan behöva slänga när jag åker hem. Därför kommer jag den närmaste tiden leva på mat som jag tidigare fryst ner, gröt och knäckebröd. Mums. Nja, inte i längden kanske.

Lektionen idag var roligare än på länge, jag får panik över att jag bara har 46 lektioner kvar. Å andra sidan kan man ju lära sej hemskans mycket på dessa, speciellt om de fortsätter som dom idag!

Nu har jag som sagt precis ätit, och tanken är väl att jag ikväll ska ut på en springrunda igen. (frågan är hur detta ska gå med mina smärtande vader..) Innan dess ska jag dock förbereda min exposé till morgondagen, plugga en massa ord och så lite grammatik på det. Verb, ovanligt va? Ska även tillägga att en del av eftermiddagen även tillbringades i parken, och nosen har fått ännu mer färg.


Viens et aide moi à voler
Prête-moi tes ailes
Je les échange contre le monde
Contre tout ce qui me tient
Je les échange cette nuit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder de vackra franska orden?

Lite nytt som påfyllning i skåpen kommer med posten, kram.

2009-03-10 @ 21:15:56
Postat av: Amanda

Åh, vad du är för snäll... De va trevligt att prata med dej och veta att allt är bra (åh, jag låter som dej...) pussåkram

2009-03-10 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback