10/3 -09: The Thorn Birds

Efter en ytterligare springrunda sitter jag här, med magen full av apelsiner och funderar på min exposé imorgon, vilken inte komemr att lyckas. "varför har bloggutvecklingen och fenomenet blivit så stort i Sverige jämfört med andra länder". Hallå, jag vet ju inte ens själv, och det är omöjligt att hitta information. Därför satsar jag på att istället lära mig vartenda litet ord vi gick igenom idag (nåja, de är ju omöjligt men ändå) så att jag kan stila med det istället. Vi får se hur detta går, och går det inte alls blir det ju alltid väl!

Nu blir det sängen för mig, med en bit knäckebröd och The Thorn Birds. Natti natti.




Mums!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Näe, Thorn Birds igen... du har ju sett den 100 gånger. Plus att den inte är bra. (Fast har ju själv sett hela serien mer än en gång hehe...)

2009-03-10 @ 23:14:27
Postat av: Amanda

Just de, så du ska minsann inte klaga! Saken är ju den att jag inte har några filmer, så jag får ju kolla på atta på youtube, och då finns det ju inte jättemånga filmer att välja på... :P Får bli gamla godingar som törfåglarna, rötter.. you name it!

2009-03-11 @ 07:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback