11/3 -09: Här sitter jag och ser biffig ut



Här sitter jag på mitt rum och ser biffig ut, kan de bero på den senaste träningsveckan månntro? Har precis avslutat ett mål med mackor vända i olja i stekpannan. Helt okej faktiskt, smakar som dom man köper på boulangerierna, ja, nästan iallafall. Jag kan ju inte bara äta speghetti och pannkakor!

Skoldagen avslutades vid kvart över tolv som vanligt, dock stannade jag kvar på eftermiddagskurserna och gick ingenom uttal, oj vad lärarna är duktiga! Måste säga att det är ganska komiskt, och egentligen är det konstigt att man gör allt som man gör. Idag var tanken att man skulle låtsas att man smackar åt en väldigt... attraktiv man så att man skulle få till dom rätta U:na. Att titta på varandra under tiden är faktiskt väldigt roligt, haha, bilderna fastnar på näthinnan. Men alla är ju där av samma orsak, och man utvecklas i en rasande takt. Efter denna lektioneen drog jag mig mot posten och la på ett par paket, gick och handlade ett nytt block och apelsiner. Nu väntas en eftermiddag med pluggande och mys, tänkte gå och göra mej en stor kopp med varm choklad, åh nej, jag har ingen mjölk... Det får bli.. öh.... saltgurka från ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback