11/3 -09: Usch, vad äckligt, en fot!

Ja, fy farao, vad äckligt med en bild på min fot. Jag kan dock trösta er med att den är alldeles nyduschad med dove och sedan insmörjad med Apolivas handkräm, så den doftar riktigt gott. Det jag bara ville visa var mina fina skoskav, det vill säga gigantiska blåsor som pryder min högra fot, aj (kolla in häl och fotvalvet)! Detta efter tre dagars springande, och jag inser att jag nu måste ta det piano tills blåsorna är borta, det är en outhärdlig smärta när dom varje steg trycks mot skosulan... Nu käkar jag äpple för att trösta mig själv, jag önskar dock att ja hade en choklad. Jag får snart lägga förbudet på hyllan, för choklad är det enda ja kan tänka på...


Kommentarer
Postat av: mor

Stackars dig....snart kommer lite tröst...ja, plåster!

2009-03-12 @ 10:51:03
Postat av: Amanda

Mamma.. du är för söter. Snart ses vi! (jag drömmer om mat, choklad och mjölk varje natt. Förresten, vid påsk kan väl ni köpa upp ett lager påskmust...?)

2009-03-12 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback