14/3 -09: Hemma tidigt

Jag är nu hemma, tidigt denna fredag också! Kan de bero på att min mage håller på att dö av all choklad jag smällt i mig igen efter ett långt uppehåll, eller kan det kanske vara för att jag längtade grymt till min säng? Jag sa hej då till Katy (Australien) och Sebastian (Tyskland) och efter en och annan tår började jag traska hemmåt. Vägen var ovanligt lugn, och det var nog bara fyra bilar som tutade, inte illa! Jag "pratade" i telefon som vanligt, och nu sitter jag äntligen här, med borttaget smink och nattlinne.Imorgon sätts ingen klocka...




Men hemskt vad sliten jag ser ut. Kan meddela för alla nyfikna att det faktiskt bara blev ett glas vitt, och så en massa äcklig korv. Jag förstår mig inte på den franska kulturen ibland...

Kommentarer
Postat av: mor

Är chokladen slut redan?

2009-03-14 @ 09:21:55
Postat av: amanda

Nej då. Bara dajmrullen! Fy, vad det var gott, men för en gång skull kände jag mig mätt efter 60gram, det var nog bra med det där uppehållet tror jag.

2009-03-14 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback