14/3 -09: Soldränkta dagar

Vaknade vid åttatiden av att solens strålar sken i ansiktet, kikade ut och möttes av ytterligare en dag med klarblå himmel. Seglade ut mot rummet och... KAOS! Jag har därför tillbringar två timmar nu på morgonen med att städa, och nu är det finare än när jag kom hit. Nya lakan, organiserat skåp och ett llarvitt skrivbord. Härligt. Nu sitter jag med två äggmackor och tittar på Så Ska Det Låta. Och jag har bara fyra veckor kvar... Jag vill stanna...


 







Städerskan herself



Blommande träd och en soldränkt fasad (en den av min lägenhetsbyggnad

)


Kommentarer
Postat av: mor

Stanna???

Det vill då inte jag....För sjutton gubbar, du åker ju snart igen!

2009-03-14 @ 16:17:32
Postat av: mor

Va fint det ser ut, var sak på sin plats som Alfons pappa sa. O, vilket väder, vilken blå himmel. Har nästan glömt hur vackert det är.

2009-03-14 @ 16:19:01
Postat av: Amanda

Ja, åh sicken härlig dag det varit. Jag känner mig som en katt som njuter på ett tak någonstans.Super! Och det är ganska så härligt med ett helt rum, de va ett tag sedan. Men jo mamma, jag har insett att ja inte vill åka riktigt än. Tiden har ju gått rasande fort... pussåkram

2009-03-14 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback