19/3 -09: Vilken solbränna sen



Den som säger att jag inte kan rita fina kartor borde springa och gömma sig någonstans. Själv tycker jag att det är en ypperlig beskrivning på vartifrån man ska ta navetten, jag känner mig smått stolt! Ja, och vem är kartan då tillägnad? Jo, självklart min kära Fia som kommer på lördag. Jag kan inte bärga mej, det var trots allt .. så längesen vi sågs.

Dagen idag tillbringades efter skolan på trappan utanför kyrkan; den varmaste dagen hittills. Jag har fått oerhört snygg shortssolbränna, jag ser ut som en brevbärare. Jag hoppas att vädret håller sig nästa vecka också, så att jag och vännen kan tillbringa tid på stranden! Dessutom har jag idag städad lägenheten, tvättat, käkat salta crêps med tomat, ost, championer och skinka, mums! Tycker att jag varit riktigt effektiv må jag säga. Nu ska ett par brev skrivas, och sedan tänkte jag göra mej en god fruktsallad!

So long

Kommentarer
Postat av: mor

Hur många timmar har ditt dygn?

2009-03-19 @ 22:04:26
Postat av: Amanda

Du ska bara veta vad jag kan bli effektiv när jag vill. Eller vad sägs om att jag nu på morgonen har tagit in all tvätt, städat summer, duschat och ätit frukost. Sminket har också kommit på, och allt detta på en timme.

2009-03-20 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback