20/3 -09: Uppsatt hår - tråkigt?





Jag har ju som tidigare nämnt fått pippi på att ha uppsatt hår, vad tråkigt egentlgen! Men denna morgon upptäckte jag helt plötsligt att jag har mer hår än vad jag tror, ja, jag har ju annars varit den tunnhåriga typen med räligt hår. För första gången visste jag inte vad jag skulle göra av en slinga, det du! Ja, nu sitter jag hä med en bulle iallafall, snart redo för skolan. Frukostdisken ska försvinna, jag ska borsta tänderna och packa väskan, sedan är jag kalr för ännu en dag!

Jag fick ett sms från Frabre, och jag blev alldeles varm i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: mor

Näe, va du e söt!Hur kommer det att gå,haha?

SMS från Frabre, hur kul som helst ju. Ha det underbart i helgen, kram mamma.

2009-03-20 @ 18:22:16
Postat av: Olle

Det är väldigt snyggt, så sofistikerat o vackert med uppsatt hår... :D

2009-03-20 @ 19:31:03
Postat av: mor

Hallå?? När skall du uppdatera då???

2009-03-23 @ 15:58:08
Postat av: Anonym

Hallå?? När skall du uppdatera då???

2009-03-23 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback