26/3 -09: Attraktivare sommarbränna finns inte

Jag ska börja med en rättelse på förra inlägget, jag stavade själv med k! Usch, hemska tanke...

Dagen började i skolan med mina älskade subjonctif, känns som om jag kan varenda regel nu. Men det är väl kanske så det ska vara! Det följdes av att jag och sofie tog oss varsin cykel inne på toaletterna och drog till stranden. Vallt tyckte jag. Varmt tyckte Sofie. Kan de betyda att jag har börjat anamma den franska stilen och tycka att det är kallt när man egentligen kan ligga i bikini på stranden? Lite blåst har ju faktiskt ingen dött av... Fias stackars hy var inte van vid solen, och hon har nu en bränna som är snyggare än få, medans jag har lyckats med en oerhört attraktiv shortsbränna efter cykelturen. Det ser somrigt ut iaf!

Nu sitter jag här med en gigantiskt burk turkisk peppar, och ikväll blir de resto innan sofie åker tillbaka till kalla Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback