26/3 -09: Så gör du för att inte behöva sova

Jag vet, jag är dålig att uppdatera men jag skyller på min kära Fia som är här, jag vill helst inte snylta av vår tid till datorn, så då får det bli lite hipp som happ här. Vi har det iaf grymt skoj och i tisdags begav vi oss till Australian Bar. Det var ännu roligare än vanligt, och vi träffade ett helt gäng fransoser som var mycket trevliga (utan någon undertanke med allt). Vid tvåtiden när dom stängde begav vi oss med några kompisar till ett annat uteställe, Fizz, där vi helt henkelt fortsatte vår kväll (eg. natt). Vi dansade, pratade och umgicks helt enkelt. Inträdet var egentligen 8 euro, men när vi kom in insåg vi varför vi hade fått en gratisbiljett inkluderat två drinkar på; vi var dom enda av de kvinnliga könet. Höhö, men mycket trevligt hade vi. Vi gick aldrig och la oss igår natt, vi kom hem vid halv 6 (och de va ju onödigt att sova i två timmar, jag var dessutom inte så trött efter att ha tryckt i mej två koppar kaffe). Till skolan begav jag mig,  och på eftermiddagen hade jag och fia mysdag, massa choklad, film och god mat. Mums. Kan dock meddela att de va oerhört härligt att gå och lägga sig igår natt. Så skönt att jag började prata i sömnen innan ja knappt hade lagt huvudet på kudden.

Jag: kör...
Fia: va?
Jag: kö...körkor...
Fia: Vad säger du?
Jag: körkortsförarbevis...

Jag vaknar till av att jag skälv pratar

Jag: men vad säger jag?
Fia: ett försök till körkortsförarbevis, vad sjutton är det?


Nej, nu blir de skola och sen cyklar till stranden!
Tjena mors



Vi har under våra år tagit oerhört snygga kort, jag och fia

Kommentarer
Postat av: mor

Vilka brudar....o vilka nätter....förstår att ni har hur roligt som helst. Kram till er båda:)

2009-03-26 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback