28/3 -09: Ge mig farmors köttbullar!



Huuuu....  Jag mår inte bra. Jag har legat i sängen konstant sedan klockan elva igår fram till nu, och det kommer vara likadant i morgon. Trodde inte det kunde bli värre, men det gör det, isch. Man fryser rumpan av sej, tar två alvedon och sedan svettas man ihjäl så att håret blir alldeles blött och äckligt. Nej, ni vet hur det är. Även idag har jag levt ¨på cola och alvedon, men jag hade gjort vad som helst för att få ett par av farmors köttbullar att ligga och äta på. Åh... Men snart.

Ja, för jag har exakt idag bara två veckor att vara kvar här. Jo, lite sorgligt är det, samtidigt känner jag att jag är klar med Montpellier, och klar för att istället åka till paris. Klar för att fylla på med lite svensk mat också. Åh nej, nu blev ja sugen på mjölk! ett kallt stort glas med mjölk... Jag vill bli frisk!

Kommentarer
Postat av: mor

Ja frisk va ordet...det vill man vara. Jag skall bulla upp med både det ena och andra när du kommer hem, kram o krya på dig!

2009-03-29 @ 17:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback