29/3 -09: Ni svenskar är lyckliga

Rödspetta med potatis, smält smör och ärtor
Ett stort glas kall mjölk
Ett redigt lass med våfflor, jordgubbssylt och grädde
Potatismos, ketchup och ugnstekt falukorv
20 stycken farmors köttbullar med tillhörande brunsås
Marabou choklad
Stekta bacon och potatis
Ett par glasflaskor med påskmust
Prinskorvar
Potatisgratäng och gott kött
Sallad utan en massa sås och dressing
Grovt bröd i obergränsad mängd
Ädelost på tub
Skogaholm med kalvkorv och majonäs
Ett till glas mjölk
Kanelbullar
Köttfärssoppa med crème fraiche
Svenska ägg
Wienerbröd


Och hur lång tid tog detta? Cirkus 20 sekunder inklusive rubrik. Varför längtar man hem när man är sjuk? Jo, för att allt här är stängt på söndagar och jag har inget som jag är sugen på hemma. Det enda jag vill ha är jordgubbar att doppa i socker, men inte någonstans kan jag hitta detta. Suck...

Kommentarer
Postat av: mor

Men va bra, matsedeln är ju färdig när du kommer hem..låter ju gott alltihop. Snart, snart....

2009-03-30 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback