5/4 -09: Pippi på flätor

Jag har fått pippi på att göra flätor och kan inte sluta. Jag är smått beroende.




Dagen idag har varit tröttsam, eftersom den började med att jag för andra gången i mitt liv försov mig. Je me suis s'oublié (i betydelsen inte höra alarmet, alltså inte kissa på sej). Vid halv nio vaknade jag, och jag börjar en halvtimme senare. Dock var jag hemskans effektiv, och jag var i skolan två minuter i; med både mascara, en fläta och kläder. Inte illa!

Nu sitter jag här och försöker jobba på min exposé till morgondagen, svenska bloggar. Käre frans, känns inte som jag gjort annat den här veckan än att förbereda olika presentationer till lektionerna, puh! Men det är kanske så det ska vara. Dessutom har jag precis tryckt i mig världes fruktsallad, var nämligen på arabmarknaden idag, och jag älskar den! 2 ananaser, 11 äpplen, 7 bananer, 5 kiwi, 4 päron, 8 apelsiner och fyra citroner för 7 euro. Nu kan man fråga sig vad jag ska ha all frukt till, men äter man fruktsallader var dag går det åt, kan jag meddela.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad duktig du är! Jag kan knappt göra en inbakad på någon annan, absolut inte på mig själv...

2009-03-05 @ 19:18:22
Postat av: mor

åh, va fint...puss

2009-03-05 @ 19:56:43
Postat av: Maria

Det där var verkligen fantastiskt fint. :)

Postat av: Amanda

Tack, tack, tack! Va snälla ni är

2009-03-06 @ 08:06:44
Postat av: mor

Vi vet...jättesnälla:)

2009-03-06 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback