9/3 -09: Jag imponerar på löpbanan

Aj, fy sjutton vad jag har ont i mina vader just nu. Är äntligen hemma efter en och en halv timmes springtur på Stade Philippidés, vilket är en utomhusarena man kan springa på här. Jag och kanske 30 andra delade på banan, det kunde alltså inte bli mer perfekt. Det som dock var skumt var att det för en gång skull kändes som om ja hade bra kondis, fastän ja inte tränat på månader. Förklara det någon! Kanske berodde de på att alla andra denna afton var män och att jag ville impa? Ja, så måste de ha varit. Det kan i vilket fall inte gått så bra eftersom jag flåsar som en annan gris när jag springer och blir dessutom knallröd i ansiktet. Snyggt.




Även vädret var alldeles perfekt för en springrunda. Nio på kvällen, leggings och linne, underbart! Vatten och tummen upp för det!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Meh. Man SKA flåsa som en gris när man springer. Och man SKA bli röd i ansiktet. Minns din syster som fick alla svettkörtlar från pappa hehe.

2009-03-09 @ 22:25:36
Postat av: Amanda

Haha, det ska jag göra kära du... DÅ kanske de va så att alla fransmän blev impade ändå... Emma, jag hörde att du kommer hem samtidigt som jag! Åh, för jag saknar det som röööv.

2009-03-10 @ 08:44:30
Postat av: mor

Söt ändå....som alltid.

2009-03-10 @ 15:10:44
Postat av: Amanda

Men tack mamsen... :)

2009-03-10 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback