Misslyckade och oanvändbara kort

Efter att ha kollat igenom hundratals efter hundratalskort (självfallet från Montpellier) inser jag att 80% av dessa är misslyckande på ett eller annat sätt. Här följer ett smakprov:


Konstiga positioner 1: stolen skulle lika väl kunna ersättas av en toasits


Konstiga positioner 2: man ser mest en vit vägg och två utlänningar på en säng. intressant.


Konstiga positioner 3: vad vill man egentligen ta kort på? Man missar både den enastående akvedukten och utsikten


Osmickrande vinkel: dubbelhakan framträder och gör sitt jobb. tack.


Fotot blir kornigt och därmed ganska oanvöndbart.


Misslyckat objekt: man missar människorna man vill ta kort med (vilka egentligen i stunden inte är några intressant att ta kort på) och fotar istället ett gallertätt fönster.


Självfallet finns det en kategori oanvändbara och misslyckade kort kvar; och det är dom man aldrig skulle visa för en endaste person. Då man gör fruktansvärda grimaser, ser allmänt drogpåverkad ut eller är mitt inne i movesen på dansgolvet. Nej tack, göm dom och glöm dom för resterande del av livet. (behöver jag påminna om "je-m'appelle-Amanda-kortet" Jennie?)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag blir alldeles nostagisk Amanda! jag ska nog titta igenom mina bilder igen och leta efter de misslyckade :) men erkänn att det oftast är de som är mest charmiga :P

2009-05-11 @ 21:42:41
Postat av: Amanda

Höhö, jo du har kankse rätt. Det är kanske dom korten som visar alla sanningar ;)

2009-05-12 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback