Nuit Blanche

Natten var helt underbar. Det borjade med att jag efter jobbet akte direkt in till Nuit Blanche, en natt i Paris dar i princip allt ar oppet fran klokcan 7 pa kvallen till 7 pa morgonen. Tanken var att jag bara skulle hamta upp en del saker jag hade glomt forra helgen men nar jag stod pa metron pa vagen hem angrade jag mig snabbt och hoppade av. Jag tog mej en promenix och jag kan saga att varenda manniska maste ha vart ute, gatorna var proppfulla!

Till slut borjade dock min mage kurra, jag kopte mej en macka och satte mej pa RERen hem. Vid midnatt var jag hemma men begav mig da direkt till ett 25arsparty. Mycket trevligt med en massa folk, och ater igen slog det mej hur oerhort glad jag ar att jag faktiskt bara har franska vanner har. Alldeles for sent insag jag att jobbet vantade mig dagen efter, och jag begav mig hem till en kompis och sov dar (i varldens storsta dubbelsang. Vi var tva, men hade utan problem klamt in 4 till!)



Receptionen



Mobilhus (150 stycken)



Restaurang/bar

Tankte aven visa lite bilder fran mitt jobb. Joda, har tillbringar jag 40 timmar i veckan


Kommentarer
Postat av: mor

Jag har också varit där...men bara ngr minuter!

2009-10-06 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback