Klantarsle

Jag har ont i fingret, efetrsom att jag fastnade i en parm igar. Jag kan inte lata bli att undra om det ar farligt; nar en av silverbagarna i mitten tranger in med full kraft i mitt ringfinger. Nu ar dar ett litet fint hal som jag tacker med kompress och papperstejp. Det gor rovont och jag mar illa av mojligheten att kolla in i fingret.

Inte nog med det. En ny tandkram skulle avnjutas, en san dar med knapp pa toppen som man trycker pa, sa oppnar sej tuben och tandkramen kommer ut automatiskt. Ett fint silvrigt skyddspapper satt pa, och jag tankte att jag lite snabbt skulle bita av det eftrsom fingrarna inte orkade dra. Men, samtidigt lyckas jag sjalvfallet trycka pa knappen och nar jag slapper och tuben stanger sej lyckas pa nagot satt min tunga fastna. Aaaaaaaajjjjj!! Att klamma tungan ar fruktansvart, klantarsle


Kommentarer
Postat av: Jacci

Haha, Amanda jag kan inte sluta skratta! Du verkar lyckas med allt du.. Förresten, tänkte passa på att fråga hur du hitta eller sökte till den skolan i Montpellier som du pluggade fransk grammatik?

Kram (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback