Ett bröllop och sa lilla jag

Fy farao vilken morgon. Sitter just nu pa jobbet och hade oppningen av receptionen sjalv. Klockan halv atta droser det in cirka trettio pers har, och jag kan ju saga att receptionen ar liten. Dom hade vart pa brollop och nu vill dom alltsa hyra mobilhus har for att sova i. Josses sager jag bara? hur ska man fordela detta. Att alla essuom var smatt berusade fransoser gjore sakeninte battreµ. Sa jag fick satta mej och helt enkelt borja rakna. Eftersom det finns olika storlekar pa mobilhusen blev det annu krangligare? men 40 minuter, en sondrig brudklanning och en drageur senare hade jag fatt ordning pa bokningarna och brudparet blev 700 euro fattigare. Vilken pars! NU ska jag minsann kaka upp min sista Mars som ja har har i kylskapet, jag kan behova lite energi...


Kommentarer
Postat av: mor

Men Amanda, låter ju hur roligt som helst! Klarade du det klarar väl du det mesta på franska. Typiskt när du var själv....

2009-09-06 @ 17:47:24
Postat av: Karolina

Frankrike och min franska vänner har fortfarande sin plats närmast mitt hjärta men just nu ligger fokus på att bli lärare och då på att bli lärare i spanska.. Jag lever hemma med min mor i Hyssna och är nöjd med det, lever ganska lugnt men pluggar en hel del! Hur har du det? var ligger detta hotell eller vad är det som du jobbar på? Ska du vara kvar i Frankrike länge till? (:

Postat av: frida

hej snyggigen... je veux responder a votre invitation de aller danser. YEY så bra blir franskan efter ett år på insustriell ekonomi internationell FRANSKA.. hehe. nej men i jul kör vi! jag kommer inte vara hemma så mycket men i alla all julafton och dagen efter... jag skriver in amanda 25e så får vi se på vilket sätt;)

2009-09-08 @ 21:32:17
URL: http://anotherday.webblogg.se/
Postat av: Syster

Uppdatera snart då!!

2009-09-16 @ 03:10:37
Postat av: mor

Håller me Emma!

2009-09-16 @ 16:36:06
Postat av: Far

Har datorn gått sönder eller vad!!

2009-09-17 @ 09:44:48
Postat av: Far

Har datorn gått sönder eller vad!!

2009-09-17 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback