Ups and downs

Jag sitter pa jobbet och skriver. Eftersom jag inte verkar ha nagon ledig tid pa kvallarna far jag isallet ta igen det har. Inte mycket kunder, sa svtplay ligger mej for tillfallet lycket varmt om hjartat.

Sa vad hander i livet? Ja kan meddela att det just nu har sina ups and downs. Ett up ar att jag igar fick ertt telefonsamtal av en man som sett mej i en broschyr fran jetskin (ja, kommer ni ihag de, nar jag tjanade hela 40 euro for att ta lite reklambilder till jetskiklubben, hoho). Han fragde om jag inte var intresserad av att fortsatta inom "branchen", han hade tydligen redan fatt visat intresse. haha, jag? Njaae, det kanns inte sa bra.. Men vi far se vad han har for forslag!

Och nar vi redan ar inne pa amnet män och receptionen, kan jag aven meddela att jag fatt en klient efter mej. Han lamnar lappar i brevladan till mej, fragar mina kollegor om litt nummer och bjuder ut mej pa middag. Darfor har jag nu skaffat kille som tackmantel. Jag ar mycket kar och funderar pa forlovning om ni undrar, hoho.

Och nu till nagat mindre roligt. Jag ar tillbaka pa sjukhuset. Inte for hospitalisation (pa svenska?) utan for regelbundna kontroller. Sjalvklart gick inte operationen sa smidigt som den brukar, jag och min vanliga tur... Men, med gladje kan jag meddela att jag kommer att kunna leva mitt liv som vanligt!

Nasta inlagg ska jag minsann fa med lite bilder. Det var hemskans langesen nu...
Och nu, en liten fyrkant snoddas (bakade en lanpanna igar och den ar redan slut; a cause de Ben!!!)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HEj!

Det verkar ju som om du lever värsta VIP lite i frankrike! kan du inte smitta av dig lite till sverige och lite till mig xD

2009-09-19 @ 19:36:59
Postat av: Pernilla

Jag skriver ju som en kratta!

lite = Livet

2009-09-19 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback