VIP Room



Jag var ledig i helgen, och tänkte utnyttja den till fullo. Därför tog jag tåget in till Paris med tillhörande Caroline. Vi köpte en flaska bubblande vin, en ost, och festade med magarna fulla av pasta och pesto.

Vi tog tillfället i akt att vi enbart var två blonda svenskor, och bestämde oss för att försöka komma in på den just nu hetaste klubben i Paris, VIP Room. Hoho, kön var lång och de flesta blev nekade. Men vi på finfina klackar som gjorde oss 13 centimeter längre kunde dom inte neka till. Efter en genomgående granskning från topp till tå fick vi komma in, det ni!!

För att ytterligare förklara vilken nivå klubben ligger på, kan jag säga att jag köpte ett glas champagne för 20€, och Caroline en Sex on the beach för 25€. Vi insåg ganska snart att vi i sammanhanget kanske var de fattigaste där inne, och såg då ett bord inne på VIP avdelningen med enbart killar. Tillfället togs alltså i akt, och efter ett oskyldigt leende blev vi inbjudna som gäster. Med otaliga flaskor på bordet vill jag inte veta vem som stod för notan - en normalstor flaska champagne ligger nämligen på 600€.

Vi hade dock världens roligaste afton, och kände oss superfina i likadana stay ups - tack H&M (för varför ska man ha räliga strumpebyxor som går upp till navelen?)



(Men oroa er inte, vi hade ordentliga klänningar över som täckte både fri hud och spets)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Lyxpinglorna där!

Stanna ni i Paris ett par månader till så kanske jag kan ta mig dit för en festhelg!

2010-03-24 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback