En helt ny värld...

Och jag klev ut i en ny värld.
Jag såg det jag inte sett förut.
Världen fick en annan atmosfär.
Jag så ljusen glittra i en helt annan dimension.
Jag såg människor jag aldrig tidigare sett.

Ja, alltså, jag har fått glasögon.








Ojoj, här fanns många oupptäckta. Jag har hittat mer musik!






Och jag var på dansen idag. Trodde det skulle vara mera. Att vänta i en och en halv timme för att göra 40 pliéer och 200 situps va kanske ingen hit. Trodde de skulle va diagonal o mer :P menmen, får se de positivt.

33 dividerat med 2? Öö, de måste vara 1,27. Men hallå? Nej, jag menar 125.
Glöm för all del inte räknedosan!





Alltså det är nästan sjukt. Hur kan man ens känna så måmga underbara personer!! Ni lyfter upp skolan så otroligt! SÅ underbart många prinsar och prinsessor (A) Älskpälsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback