En värld av blommor

Det är inte vad vi gör, som gör oss till dom vi är.
Det är hur vi tar oss upp från fallen, som visar vem vi är.


Det är som tandvärk. Man har bara lite ont, men ändå släpper de inte, och bara ett litet bett får en påmind.


Någon gång ska jag träffa Gäran Persson. Och fråga honom om han vill ge mer skattepengar till pizzoriorna.
Intern. det är inte bra, men ack så skoj.


IP-MAT: nu kan vi alla faser









Allt vackert som jag drömt,
jag har i hjärtat gömt.
Där finns en bild av lyckan,
som aldrig jag har glömt.

I min lilla, lilla värld av blommor
finns det plats för alla och envar.
Där på gröna ängar barnen leka,
och bland blommor dansar jag.
Och sommarvinder våra kinder smeka,
och solen den ska lysa varje dag.

I min lilla, lilla värld av blommor
där skall alltid, alltid lyckan dröja kvar.
Men sörj ej blommor små,
nog kan ni väl förstå,
att ni skall följa med mig
jag vill ej ensam gå.

I min lilla, lilla värld av blommor
finns det plats för alla och envar.
Uti träden alla fåglar sjunga,
om det vackra på vår jord.
Och där finns inte några sorger tunga
och aldrig får du höra hårda ord.
I min lilla, lilla värld av blommor
där skall alltid, alltid lyckan dröja kvar.









Det är ofta som jag inte vill. Men någonstans tror jag ändå att det finns en baktanke.
Min värld av blommor är mitt paradis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback