Manlig, jag..

De va mysigt igår. Fast lite väl nära högtalaren. Först slitade mitt vänsteröra att fungera. Sen slutade det högra med. Och de kändes konstigt, att inte höra sej själv prata.

När jag tror att jag vet, är det oftast tvärtom.


När folk slits ifrån än, då förstår man vilka skatter man har. När folk tas ifrån en, förstår man vilka skatter man har. Då förstår jag meningen med att samla dom i himlen.


Du väljer. Valet ligger hos dej. Det tillfaller dej. Men jag är inte så säker längre. Kanske vilar de på mej? Nej, de gör de inte. Så jag blundar och vänder mej om. Skit också.




125621-8





Hej hopp i det gröna. Det är nog så att jag är väldigt manlig. Ja, pikarna duggar tätt... :P Nej men, jag tror de. Och det känns inte bra. Man kanske borde ändra på de. På nåt konstigt sätt.. ja, för manlig, nej de är inte vad jag vill va...












Understand why
See it's burning me to hold onto this
I know this is something I gotta do
But that don't mean I want to
What I'm trying to say is that I-love-you I just
I feel like this is coming to an end
And its better for me to let it go now than hold on and hurt you
I gotta let it burn

It's gonna burn for me to say this
But it's comin from my heart
It's been a long time coming
But we done been fell apart
Really wanna work this out
But I don't think ya gonna change ya
I do but you don't
Think it's best we go our separate ways
Tell me why I should stay in this relationship
When I'm hurting, I ain't happy
Plus theres so many other things I gotta deal with
I think that you should let it burn

Deep down you know it's best for you except
But you know that it's over
You know that it was through
Let it burn
Let it burn
Gotta let it burn


Förstår du mej?
Livet går vidare.
Lämna det bakom dej, jag kunde inte stanna.


Kommentarer
Postat av: Molgan

2006-11-18 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback