Med åren blir jag gammal.

Ju äldre vi blir, ju mer oseriösa blir vi! Det är härligt.

Va häter do? Ja häter Grät. Grät.. gröt.  Alltid lika seriös med Sandra och johanna.




Och det regnar i massor. Fast det är väl rätt härligt ändå.
När man är inne iaf. Annars är de kanske inte lika härligt o mysigt.
Att gå i regn är inget ja föredrar.
Däremot att springa i regn är helt okej.
 Det jobbigar är bara att ta av dom våta kläderna sen.
Vilka problem!
Men så kan det vara ibland.
Problemen böir värre med åren.
Snart har man väl reumatism med...
Men då ska jag köpa en påklädningsmaskin av en gammal hårtork, och en uppfällande säng som är bra för sånna där leder... Inte sant?!






Övade idag med. SÅ grymt kul. Vad jag bara älskar sånt här. Full fart, musik sång o massa sånt! Enda nackdelen är vä att ja missar massa träningar under den mest hektiska tiden. Menmen, får träna mellan varven.. :P ö, lycka till.. :P De va iaf uppe i 91 stycen nu. Inte så lite. Massa. Rekort långa vägar. :P
Vad jag är glad.
På så gott humör.
Alltid..
Alltid glad. Ja nästan iallafall.
Fast ibland har man sina unsjunkna stunder.
DP vill man inte bli störd. Fast de kalrt, hur ska folk veta när man har sånna stunder?!
Mmm, de va svårt.
Dom ska nog helt enkelt inte veta de.
DÅ hade dom bara börjat fråga massor.




Ibland förstår jag mej inte på Romain.. :P
u ville han ha afficherfrån tandläkaren.
Men, snäll som jag är (allt är relativt :P) ska ja fixa några åt honom och skicka ner.. :P

Hm, jag föredrar minsann svenskar. I grund och botten. eller nåt. Johanna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback