Mitt liv = fransos

Oj, äntligen har jag lite tid för mig själv.. Jag känner att jag har varit totalt okontakbar för dom som inte har med franskabesöket att göra. Jag har aldrig vart hemma, så man har inte kunnat ringa hem, och min egna telefon har gått varm av tekefonsamtalm som endast har bestått  av planering under hela veckan. Jag är ledsen, men fakutm är att veckan hittills har varit fantastisk...

Och vi var och bowlade igår. För att visa att vi svenskar är ganska så bra på bowling, startade jag min runda med 4 strajker (jaja, striker då) och sedan en spärr (jaja, spare då). Och de kändes ganska så bra. Medans Raph, Johanna och Nico slutade under 100-poängsstrecket, slutade jag på 164 poäng. :P de bästa under hela mitt liv..

En utflykt till Hornborgarsjöng ska besättas idag... Kan minsann undra hur de blir. ATt bara kolla in massa pippi.. Men de kanske kan va ganska så kul. ja vet inte.

Var för övrigt 46 personer i vårt vardagsrum i lördags. Alla fransoser, alla svenskar. Ganskan så många med tanke på att vi har ett väldigt litet hus. De va kubb, chokladbollar och marängswish (om någon kan säga hur man stavar till marängswish skulle jag bli glad). Och massa andra lekar... Dessutom var de allsång. :P Bland annat den underbara låten Jag känner en bot framförd av svenskarna. Fransoserna körde istället Patapata. Men att inte glömma; vi drog igång hakuna matata på svenska, och den varvades med den franska...


Ja, vilken oerhört underbar tid jag har haft hittills.. hehe, men de va iallfall härligt att ha lite tid för mi själv, för sant att säga så är jag ganksa så trött... Men de blir minsann tomt när han har åkt. Han är ju faktiskt en ganska så trevlig liten prick, i ärlighetens namn.
Ja, för just nu kretsar mitt liv kring fransoserna. Jag passar upp så gptt jag kan, och jag och johanna plaerar, och planerar och planerar. Men skoj är de iallafall.

Nej minsann, nu börjar han att försova sej. Kanske bäst att väcka honom. (hur man nu gör de på bästa sätt. Jag vill egentligen inte riskera att väcka honom mitt i hans skönhetssömn...)
Önska mej lycka till!!

Kommentarer
Postat av: k

lycka till!

(amanda. jag saknar dig)

2007-04-17 @ 19:35:02
Postat av: Fanny

Oooooh. Det var underbart! Kan inte fatta att dom har åkt nu. Men, vi ses nog igen alltså. Det blir till att hålla rejäl kontakt med alla underbara där nere.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback