Någon verkar gilla


Någon där uppe verkar gilla att leka med mitt liv...


Jag trivs här jag är nu!
Jag trivs att sitta här i mysklädor och äta kladdkaka.
Jag trivs att höra fåglarna.
Jag trivs helt enkelt ganska så bra med livet! :P


En skoldag är avklarad och matten hänger över mej som ett äkta åskmoln. Usch. Men för tillfället är jag faktiskt inte motiverad, och det kan inte hjälpas. Det löser sej antar jag!

Dessutom har dagen vart helt, totalt knäpp. Jag har inte haft koll på npgot. Men, jag har på nåt underligt sätt ändå lyckats ta mej igenom dagen, som i nån vit luddig dimma. Jag hoppas minsann ann den där förbenade dimman försvinner till imorgon. (detta resulterade i att jag köpte min fortsa kopp te i skolan :P)


Och jag har precis bakat.
Jag behövde de idag.
SÅ nu ska jag äta kaka.
(jag känner en som heter Kaká, är de inte ganska snyggt? :P)

Men brrrr, fy vad kallt de är...


125621-55

Jag är på väg mot nya mål har jag kommit på. Och vissa är nog bra. Men vissa är nog inte fullt så bra. Och då är de svårt att veta hur man ska göra. Man kan väl inte vända om bara för de?! Eller...
Nej, ett bestämt nej.
Fast de kanske bara är de frivillga. Äh, jag vet då inte. Men det är ett problem...




Någon där uppe verkar gilla att leka med mitt liv...





En fotnot
   - flera fotnoter
En fotnot
   - flera fötnötter
En fotnot
   - flera fötternötter



Men jag förstår ingenting, gör du?
Men svaret kanske kommer :) Eller, ja, snarare kryper fram.
Eller, ännu snarare kikar fram och sen går igen.



Yo, yo, yo
Wacka wacka
Det slutar nog med att jag och Sandra ligger i en hög med högtalare, djplatta och skivor över oss.. :P


På tal om sandra. Dit bär de av på lördag. Jag undrar vad dom andra kommer tycka! Jag menar, vi vet vad som vöntar de vet dock inte dom andra. Gulp. Kan dom inte bara släppa lite?



Någon där uppe verkar gilla att leka med mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Romain

Je fais un petit tour sur ton blog donc je te laisse un petit commentaire. Je suis désolé mais je ne peux pas écrire en suédois sinon tu me comprendras pas tellement que je suis nul. J'espère qu'on se verra bientôt. Ton blog a l'air bien à part que je ne le comprends pas DU TOUT ! Mais j'aime bien les photos qui sont dessus!!
J'espère qu'on se verra bientôt!! Je viens peut être en Suède cet été mais c'est vraiment pas sûr. Si tu viens en France, préviens-moi !!
Bisous !!! Je t'adore !!

Postat av: Kicki

nejnej, jag är inte ljusare än innan. jag har min "vanliga" hårfärg. var ju ida som blonderade sig ju....

2007-04-05 @ 19:50:26
URL: http://altair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback