2,5 deciliter blod fattigare

Och det borde ha varit fyra och en halv. Men efter att mitt huvud helt plötsligt kändes väldigt tungt och tomt, och ögonen inte länngre såg så mycke, fick hon avbryta tappningen. Attsingen! Och så la hon på en pappersbit. "Det brukar inte blöda så mycket efteråt"  Nähä, säger du det. När Johanna helt plötsligt säger oj vad det blöder, och jag helt plötsligt blir alldeles varm om den andra handen ja tryckte med,  ins¨g jag att de visst blöder. Mycket. Ner på golvet droppade det, men de va de värt!

Och Johanna, jag är stolt över dej.
Sandra med, vårt moraliska stöd.

Länge leve blodgivning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda du va helt klart den modigasta av oss alla idag!! :)...va gör det att det inte blev helt fullt när du ä stickrädd

puss på dej

2007-12-18 @ 19:36:34
Postat av: Johanna

Det här var minsann inte sista gången jag lät någon tappa mig på 4,5 deciliter blod =)

2007-12-18 @ 19:50:31
Postat av: k

tack.

Postat av: Hanna

Tidningskändis! =)
Mamma och ja satt och räknade upp hur många gånger du varit med i tidningen det här året + förra =) Du har gått om min brorsa ;) Känn dig stolt :D
God Jul förresten =)

2007-12-24 @ 13:18:34
URL: http://honeyboney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback