Krossat hjärta på jul

Julafton.
Varför är denna julen som inget annat?
Hum, je sais.
Attsingen.

125621-272

Ja, kära nån, vi hade en rolig dag den dagen. När bussen rullade till götet, vi letade efter fotografen, och hittade gjorde vi. Efter en snabb lunch på McDonalds som faktiskt inte var nån lunch va vi smått.. hungriga.


Näe, nu har jag bytt favoritlåt igen. Till nån som inte alls är min stil. Oo, så pinsamt.




Om du skulle kunna ändra en sak i ditt liv,
skulle du göra det?
Skulle det då få dig att må bättre?
Eller skulle det krossa ditt hjärta?

Eller skulle det krossa någon annans hjärta?



Jag avskyr djupa saker. Bara för att jag helt plötsligt kan relatera... Nej, inte vad det handlar om.
Men nej, jag har inte korssat hjärta på jul (se rubrik) Det jag syftar på är alla krossade pepparkakshjärtan på Willys personalrum. Jo, men ja!






Och jag längtar extremt till Norge!
Fy farao vad kul det ska bli.
Och sen fram till våren Grekland.
Det kan för tillfället inte bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback