Misslyckat utekväll men mysig natt med Johanna

Nu är det sista Lusseframträdandet gjort. Snyft, mina fina flickor!


Efter  en jobbdag igår från 12 till 21 bestämde vi oss för att dra oss utåt någon stans. Och jag kan inte säga att de va direkt lyckat, nej minsann. Inte för fem öre. Det enda som var roligt egentligen var när jag och Johanna satt i vid ett bord på ett visst (inte alltför kul) uteställe och skrockade åt två allt för fulla killar som försökte sej på något. Haha, men nej tack, vi avstod :D Eller borde vi tagit tillfället i akt?! Mja, de e frågan.

Hemfärden blev sen, Vi tre rullade bilen mot Skene, och Johanna och jag kröp ner i våra fantastiskt snyggt bäddade sängar.. Eller ja... Snark! Klockan ringde och jag var tvungen att bege med till det förbenade jobbet. Mycket folk och allmän trötthet går inte ihop kan jag meddela.

Hemkommen var jag vid 3tiden, och jag fattar inte vad jag tänkte på när ja började baka praliner. 3 timmar senare stod dom iallafall klara. Men fy farao, trött är man på det i slutet. Speciellt när  man står ensam i köket utan något som helst sällskap förutom radion! Buhuu, men ja överlevde!




Och snart bär de av till fjällen!
För sköven vad fort det gått sedan vi bokade.
Men oj, jag hoppas de blir kul.
Och blir inte själva skidåkningen kul, kommer vi allt att skratta åt varandras snygga stilar. Men, någon måste stå för underhållningen, och jag har en liten känsla av att de kommer vara vi som bor i fyrarummet :P Aja, vi bjussar på de.


image271
Det var på den tiden man hade kort hår,
och helt plötsligt fick jag ett sug av att ta fram saxen!







If you just realize what I just realized!

Kommentarer
Postat av: uffe

hahah eliasson och den andra snubben borde tacka för att du inte nämner några namn... eller hm jag va me eliasson hela kvällen borde veta vem de va ni skrattade åt...

2007-12-21 @ 12:27:46
Postat av: Hannut

Ja det tycker jag allt =)
Nyår är ännu inte bestämt,sj?
puss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback