Snygga? Nja... Inte efter Monkan-stegen

Oj.
Fy farao vad trött jag är. Allt började...

...i törsdags då jag vid niotiden åkte till Ulle. Sova tidigt var det, eftersom klokcan skulle ringa närmare halv fem på morgonen. Och lampan släcktes. Men bara för att den gjorde det vid halv elva tiden, betyder inte det att kvällen var slut. Någon timmes djupt filosoferande och duskiterande och x antal toabesök senare, insåg vi att vi borde sova. Och morgonen efter, upp tidigt och iväg mot stora holm. Gasa, bromsa, gasa, bromsa.

Och så här har hela helgen vart. I säng sent, upp tidigt.
Ja, lördagen tillbringades först på jobbet och sedan ut. Mot sandra, och där hade vi de ganska så lugn (?) och trevligt. Go girl dånade och jag undrar minsann vad grannarna tyckte. Eller farföräldrarna.... :P

125621-269125621-268125621-267

Att klaga på att vi inte va snygga vore elakt. Haha. Nja... kanske inte, efter x antal leroy-steg och Monkan-steg såg vi nog ganska fula ut... :P Meeen, någon måste bjuda på underhållningen.


Nej, pinaot hägrar.

Kommentarer
Postat av: frida h

ja bilderna:) sånna tog vi med, kan ja inte få dom?!?!
antagligen ble la ni hetast som vanligt på bilderna men d e smällar man får ta:)

puuuuuuuuuss

Postat av: ulle

men det var vrålkul, visst var det amanda!!
hoppas du snart kvicknar till..
puss

2007-12-05 @ 14:34:49
URL: http://lillasysterulrika.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilka räliga bilder må jag säga!!!! pussar

2007-12-05 @ 16:18:52
Postat av: Anonym

Visst är det kul att sladda omkring ;) vilken bil körde du?

2007-12-06 @ 18:29:35
Postat av: Amandaaa

Om det var en bmw mini cooper.. Om jag inte har helt fel, så var det det! Världens största hastighetsmätare, liten och bra att starta, och sist men inte minst.. röd!

2007-12-06 @ 20:37:17
URL: http://baramoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback