Tillbaka till högstadiet, där jag och Johanna hade det mindre än problemfritt


image274


Efter att jag var hemma igår känner jag ett skarpt behov av att gå ut, och nästa stopp blir väl nyår. Nyår med min alldeles för kära och goa Johanna. Ja, vad vi hade det problemfritt under högstadiet. Med allt, de va tider det. "En tååååår..."  Nej, det är så att jag riktigt längtar tillbaka. Ja, för där stod vi på scenen på avslutningen och sjöng vår (patetiska?) hemmagjorda låt. Hehe, men de va de värt så här i efterhand. Men åh,  folk som klagar på högstadiet kan slänga sig i väggen. Käre Frans, tiden går lika fort som sekundvisaren, tro det eller ej..

Men ja, nyår med Johanna, kan de bli bättre? (ja, om Sandra är där) Men, vi ska ringa, och på de sättet fira nyår två gånger. Smartheten är så stor hos oss!

Nej, jag borde väl ta lite mer julmust, så att den inte blir gammal. (ingen risk om jag finns i huset, men ändå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback