50talet

Ibland är livet bra konstigt.
Men med 4 centimeter hals till hade allt blivit mycket lättare

125621-34


När jag åkte hem såg jag Venus. Ganksa konstigt. Jaha, hrm, vad skulle vi säga att Venus är?
Im your venus, im your fire.. Bort med hår på benen kanske?!



125621-32
Jag är ledsen, men jag var faktiskt ute och fotade venus. Tyvärr kom den inte med på bilden. Nej, den förbenade kamrean kunde väl inte fånga upp den.
Fast den var stor ooch lyste minsann i massor.






Hade de inte vart för underbart att leva på typ. 50 talet. för då hade alla dessa komplex att se ut som en luktstolpe inte funnits. Eller ja, en lyktstolpe med former. Och jag kan bara upplysa om att det är omöjligt att ha former om man i övrigt ska se ut som en lyktstolpe. Ja, minsann.
Så de där om 90 60 90 kan ju ni glömma.
Fast visst ligger allt sånt och gnager, även om man inte vill de?
Men det är inte många som fattar de.
Typ ingen alls.
De hjälpter inte att nån säger, bry dej inte om det.  För de ligger i botten.

125621-33

Fyyyy, va grymt snyggt.
Jag vill också leva på 50talet.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har hittat hit.Gah, snyggt kort på dig amanda =)Speciellt det där nere vid slutet på januari. Lite vintage stil. naajs.
i like it, like it a lot (med brittisk dialekt)
Ha det bra
kramkram

2007-02-13 @ 10:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback