Svårt att förstå

"hej då lilla gubbarna"


Nu åker småttingarna hem igen, och vi får inte se dom på ett tag. På längre en ett tag. Snyft. Dom som är så söta. Riktiga språkbegåvningar. Tänk att vara 4 år och kunna tolka två språk. hmhmhm... Jag är avundsjuk.

Så va de skola idag igen. Härligt med sovmorgon. Härligt att sluta tidigt. Åh, vad jag trivs med onsdagar.





Jasåjaså, nu blir de svårt.
Men det va väl på något sätt emningen antar jag.
Fast jag fattar det inte.
Menmen, gör som Du vill då.
Fast du kanske kan informera mej lite?!
haha, vilka krav ja har.

Allra helst kanske man skulle vilja ha det nerskrivet på papper. Fast de kanske äör svårt?!
Äh, inget är omöjligt.





Idag va syster ysters födelsedag.
Blev också sugen att öppna paket jue!
Menmen, de blir väl om ett halvår eller två....




Jag funderade lite på om jag skulle klara mej utan choklad ett år.
Och svaret de blev enkelt, nej!




Försök inte lura mej gosse...




Måla, måla varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul.
ehhh, så kanske den inte riktigt går...



125621-19







Sara, min kära sara
min kära kusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback