Vad du är söt

Ajajaj, vetekudden är så varm att den gör mer skada än nytta!


Ibland slukas jag upp av framtidsplaner. Eller planer, de är nog snarare drömmar. Ibland vill jag att dom ska inträffa ibland inte. För tillfället vill jag att dom ska inträffa. Men saker ocht ing ändrar sig så fort. Men jag lever i nuet, och ska börja ägna mej åt det tror jag.
Men min framtid...

Konstigt. Mycket konstigt.



Ibland vill jag bara putta till en person. Ordentligt! Så den rycker upp sej. För jag tror. Jg vet...  En annans humör speglar av sej på mej.


Jag saknar blöta vantar med isklumpar på
jag saknar blöta mössor med ett lager av snö
jag saknar kalla termobyxor och en tjock jacka
jag saknar riktigt tjocka kängor
och jag saknar





Okej, ja har ett nytt krav på min man.. Han ska minst vilja ha 22 grader i bilen när vi åker nånstans.











Vad du är söt
min kära lilla ponny
vad du är söt
min kära lilla häst
Du säger  inte nej... öh.. äsch.
Du säger ingenting
min kära lilla ponny
Men du är den jag gillar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback