Falskt Eiffeltorn

125621-123

Ja, okej, det är ett falskt Eiffeltorn, men det får mej fortfarande att tänka på Paris.


För nu är jag seriöst och officiellt inbjuden till Paris när jag helst vill. En lägenhet och en fransman står mej till förfogande (oj, det lät hemsk. Det jag menar är att en fransman erbjuder sin lägenhet, ja ett hörn av den iallafall), vilket medför att det enda som ska betalas är flybiljetten. Sedan måste man väl antagligen räkna in konstnader för shoppande och mat ute, men annars är det ju fantastiskt. Att franmannen dessutom är extremt snäll och en väldigt fin person gör inte saken sämre. Det enda problemet är nog att hans engelska inte är den bästa, och min franska inte är den bästa. Meen, kunde vi kommunicera i Lons ska det väl gå i Paris med. Dessutom hade han ju faktskt en drös vänner där med (eftersom han är uppvuxen där) som skulle kunna tolka i nödfall. Och man ska inte underskatta lexikonet! :P

Men, även om han är en underbar person som man lugnt skulle klara att umgås med en lång tid, hade det varit skönt att få med sej Carro och Maria. Förhoppningsvis kan någon hysa in dom med.. :P (oj vad vi snyltar!!)








Nej, jag ska snarast boka biljett.  (åå, det är för sköven jättebilligt!!)
Enda kruxet är om jag letade till rätt flygplats.. Men det kan man ta reda på, och priset skiljer ändå inte nämnvärt!! :D Wohoo.


01/01/2008
GÖTEBORG (gothenburg landvetter)
PARIS (paris de gaulle)
10/01/2008
PARIS(paris de gaulle)
GÖTEBORG(gothenburg landvetter)

Avgång 12:50
Ankomst 15:05


Avgång 12:35
Ankomst 15:00

Direkt flyg



Direkt flyg
Air France
Ekonomi klass

Kommentarer
Postat av: K

Oj oj, du är redan så långt kommen ! Oh va jag vill att vi åker ! Haha, vore kul - men inga stora besvikelser om det inte funkar att vi följer med såklart ! Oh France <3

Postat av: maria

Det låter helt fantastiskt! Jag skulle jätte gärna åka ner igen...(om det funkar då förstås)!!

2007-07-28 @ 20:54:36
Postat av: Fanny

Der är ratt flygplats! Åh vad jag också vill dit! Är det Raphael du ska till?

2007-07-30 @ 13:58:38
URL: http://fannymarieaimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback