Bland annat Dior rea!

Jaaa... äntligen har jag haft min efterlängtade shoppingrunda.. idag började nämligen rean här i France, och faktum är att rean o Sverige är inget mot den här. Kan det möjligen bero pa att vi inte har ngt Märkessmink i Gbg?! Här pratar jag inte om Lancome osv, utan riktigt riktigt dyra märken :p dock hade jag inte ens rad med dessa pa rean, sa de slutade med att saker inhandlades fran Dior, Chanel och C... va sköven hette de nu, med mera med mera..

Fazktun är att folk ska droppa in här ikväll; eftersom det är varan, svenslkarnas fest.. hehe, jaha ,insann; för dom har nämligen ställt till med fest f¨r oss svenskar, ?aria, Karolina och jag. hhehe, värsta lyxen.

Därför maste jag nu ga och hjälpa till med matlagningen..

A bientot
bis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Ja jag bara lääängar till alla smaskiga detaljer ;) Just nu sitter ja på Spa! Just love it! Men vi hörs sen när vi båda är hemkomna! ha det gott! PUss å kram

2007-06-27 @ 21:22:55
Postat av: Felice

Hej Amanda! Läste din kommentar nu (usch, jag rä seg på sånt får bättra mig!) och jag är sååå avundsjuk på dig som åker ner till france igen, eller ja, att du är där nere nu! =) Lova att hälsa dem =) Och ha så roligt, vill höra massa detaljer sen! A bientot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback