NVkväll (med oss)

Och jag kom nyss hem från en mycket trevlig och lyckad NVkväll.. dock med huvudsak tvåor...

Efter att ha överlagt med några i klassen bestämde jag mej ändå för att inte gå på svenskan (vilken ändå bara bestod av 15 minuter och ilska) åkte vi, (kanske 5 pers) upp till sjön.. Och där befann vi oss, solandes och badandes. Sååå härligt. Och när resten av klassen kom va de inte fel heller. Och där började kvällen (?) Grillning, fotboll, brännboll, solning (?), bad... mat. Och ska jag va ärlig känner jag att solen har bränt mej lite på ryggen.. Jag hoppas att den kommer åtgärda detta snart.

Och det är helt sjukt att sista skoldagen är imorn, men jag kan inte säga annat än halleluja!

Och vi kan fortfarande inte släppa det. Fy, allt kände totalt.. Ja, man tappar förtroendet... :P



Och snart bär det av, om exakt tio dagar är jag i Frankrike. Kan jag fatta? Nej, det kan jag minsann inte. Jag måste säga att det ändå ska bli väldans kul. Dock är jag orolig för mycket fint väder där och att dom inte  tar med mej till en sjö...


image105

Ser ni? Så häääääär skoj hade vi de på Kinnekulle... :P



Även det kan man känna igen sig i idag. Många ungdomar vill ha kontroll på allt, skolarbete jobb och fritid. Allt detta ger i slutändan något negativt eftersom man faktiskt inte orkar längre, och många ungdomar idag ger upp på vägen. Det är det som gör att Han blir så stark i mina ögon. Han ger inte upp fastän han har haft det jobbigare än många. Han strävar fortfarande efter rättvisan vilket gör mig förbluffad. Hade jag varit i hans situation tror jag att jag för länge sedan hade slutat tro på rättvisan och ett samhälle med mindre våld- Jag hade som många andra valt att ge upp medan Han fortsätter



Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ångrar så att jag inte följde med till sjön...men naturligtvis var vi tvungna att vara på den seriösa kemin >:(...men trevligt var det i alla fall...nu är det bara torsdag kvar och sedan är det fritt från skolan i tio veckor!! då ska vi göra mycket tillsammans...som tex ta med ulrika :P
puss och kram...och du kan resten :P

2007-06-12 @ 18:17:12
Postat av: 250km/h

Lät trevligt det där... säkert massa fina flickor... önskar jag kunde följt med

2007-06-12 @ 20:11:08
Postat av: k

ja tänka sig...
läskigt värre.
haha.
amanda... skulle du hitta på något i morgon?
för, annars kan vi ju hitta på något då i stället?
vi kan ju se.
åå Amanda....
haha..
kramar

2007-06-15 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback