Till allas vår (min) Johanna

image114image115image109image110image111image112image113

Men åhhhh....
Johanna, hur sköven ska jag klara av resan utan dej?! Hur ska jag klara av våra korrar utan dej? Hur ska jag klara av flygningen utan dej? Och.. Men åh, så typiskt.. Jag tänkte bara säga att jag kommer tänka på dej när jag är borta.. Och i höst, ja då tar vi med Sandra och åker iväg utomlands igen!
(där vi förhoppningsvis hittar ett superbra dansställe, eftersom de e ont om sånna i Sverige...)

ja, Johanna. åter igen, de e sorgligt att du inte ska med,
men snart tar vi trippen till Varberg, och jag LOVAR, ja ska hälsa Nicolas från dej.. (A)

Kommentarer
Postat av: frida

amanda.....ha det så bra i frankriket åt mig och alla! puss

Postat av: Ja, du kan ju alltid gissa ;)

Hur gick med med buss osv? Kom du fram säkert och bra? Var Johanna fin igår? :P Dum fråga, men du måste ju få reda på vem jag är... ;)Hörs

2007-06-21 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback