Jag undrar jag..

Jag undrar hur lång en rubrik kan vara, för att den fortfarande ska kallas rubrik...

Jag och Sandra har ett mycke givande samtalsämne på fysiklektionerna. Jag undrar om Johanna uppskattar dom?! :P Fast faktum är att hon på flera plan instämmer.. :P






Och en luciakväll med tjejerna är avslutad igen. Fy va kul de va...
125621-48
Emma - Pippi
Cecilia - Skönheten
Sara - en fjärdedel ur ABBA
Frida - Mary (den där)
Carro - Amanda  (egentligen en viss Dee)
Amanda - Carro (egentligen en viss Dee)



Riktigt kul iallafall.





Och för en gång skull vann vi lite med, på våra 16 trisslotter.
Jag antar att Emma nummer 2 är väldans stolt.
(okej, de va bara 175 kronor...)
Meeen, små smulor är också bröd.

















125621-50


Det där om att dajmånds (läs diamanter) är en tjejs bästa vän, är nog mer sanning än många vill tro.  Jag ansluter mej iallafall till skaran som älskar juveler.
Därför ska jag skaffa en rik man. Närmare bestämt David Beckham, om man ska tro på Ulrika. :P Ja, hon fick nämligen telepatiska (heter de så?) budskap idag, om att han är min framtida man.. Hehe.





Och jag och Johanna P har tänkt att bli drottningar bara för att kungen ska bli glad.
Misstolka rätt.
















Att våga

Att inte våga

Att våga

Att inte våga

Att våga köpa jeans med hög midja

Att inte våga köpa jeans med hög midja

Att våga köpa jeans med hög midja










Jag, Johanna och Sandra mätte idag v¨ra handleder. Och vi kom fram till att dom är precis lika stora! Wooow, de ska vi aldrig glömma... :P



125621-49


Jag funderar seriöst på att alltid gå med 
   - röda naglar
   - skor med öppen tå
   - skärp i midjan
   - extrema lockar
   - massa smycken


Fast det är nog inte riktigt jag. Men för en kväll är det helt okej!



Nej, kladdkakan väntar på meeeej...
Äh, skit också.
De där om att stoppa chokladberoendet får jag börja jobba på en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå bli drottningar. Amanda vi Är drottningar, i alla fall o dömma av våra tal! Haha! Vi får se vem som blir drottning av karaoke sen ;) Du är fin du! Kram

2007-03-20 @ 18:44:38
Postat av: Anonym

Åå, så sant du, så sant..

Ja, att utmana dej på kareoke blir riktigt svårt de!! :P

2007-03-21 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback