Jag kan!

Det är ett underbart sommarväder!
Åh, vad jag älskar det!

Såå, då kom jag nyss hem från skolan. Treornas avslutning underhöll mej ganska så nyss, och det var väldans bra. Men jag måste säga att Chicago ändå avr bäst. Ja, för det är snyggt! (Dock var det många (hm, inga namn från mej och Sandra) som tyckte att edt var lite väl..) Men nej, dom hade inget sinne för det konstnärliga.. :P


Snart blir de då Kinnekulle med klassen. Ja, man kan undra hur detta blir. Haha, fast jag tror i ärlighetens namn att de komemr bli gansa så kul. Ja, fast det hade ju inte vart lika kul om jag inte kommit i samma rum som sandra och johanna.. :P hehe, man kan undra om de kommer spåra ur?! (svar:ja) Och det där om att vi behövde ha en viss lärare i vårt rum.. Öööö,  nej tack.-.. Senast idag gjorde han anspråk på att de skulle va kul att ha blandade stugor! Grrr.. :P


Och jag kan meddela att min blogg har blivit totalt oseriös. Kanske för att mitt liv har börjat dra sej åt det hållet?




Nej, nu blir de Visko för hela slanten...

Kommentarer
Postat av: 250km/h

Varför vara seriös? allt är mycket roligare när man är oseriös :P oftast i alla fall. :)Din blogg är hur som helst mycket läsvärd. :P

2007-05-29 @ 16:23:36
Postat av: Jag själv; Amandaaa

Men man tackar. Dock vet jag inte VEM jag tackar... :P

Postat av: k

åååååååå...
Amanda...
vi är seriösa med att cykla till varberg va?
för det skulle vara skönt att umågs med någon som..
förstår ens nervositet sådär några dagar innan det bär av...
haha.
pussar

2007-06-10 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback