Pas facile

Åter igen en sjusidig labrapport. Åh, jag blir galen på alla dessa rövrapporter. Ursäkta uttrycket, men jag kan meddela att jag inte lär mej så mycket som en enda bokstav när jag gör dom förbenade rapporterna. Det enda jag lär mej är att behärska min ilska, även om de finns mycke kvar att behärska.. Ja.. minsann...

Okej, jag måste ringa kussen min snart. Eller nej, du får hyllningstalet istället kära du... <3

Med tanke på att det är kvällen och man ska upp tidigt, kanske det vore en ide att gå och lägga sej. Jo, de vore en mycket god ide. Men sanningen att säga är jag inte så värst trött. Bara törstig.. Ja, och på tal om törst, så har ja kommit på att jag är törstig hela tiden.. diabetes? neeej, de hoppas jag verkligen inte.

Och Sandra var sjuk idag. Fast i skolan var hon ju ändå., Ja men de klart. Även om man är sjuk förväntas man komma till skolan. Åh, vilket underbart liv. Jodå, helt fantastiskt. För kommer man inte så
1. man antas skolka
2. man missar för mycke och kör på prov
3. man antas vara en klen människa.

Ja men sååå bra.


Äsch, här stod något som jag tog bort... För annars... ja, annars missuppfattar folk så mycket.
La vie, ce n'est pas facile toujours.. comme aujourd'hui...
Comme d'habitude.. den låten saknar jag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra blogg du har, första gången jag besöker den men kommer lätt att besöka den igen:) Kika gärna in hos mig och lägg en kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback