Tisdagar i mitt hjärta

Jag är ganska trött. Och faktum är att jag vet vad de beror på. Jo, allt började i onsdags. Genrepet del 1 drog igång, och jag var borta från morgon, till kväll klockan åtta. Mat slank ner, sedan blev de topmodel Efter de hade jag faktiskt tänkt att jag skulle sova, men så blev inte fallet. Nej, självklar hade Victoria Secret visning, som  jag bara var TVUNGEN att titta på. Därför sköts sängtiden upp, till kvart i tolv.. (jag är inte nattmänniska, fortfarande) Och igår va de upp tidigt, och nästa del av genrepet. Cyklade hemifrån 8, kom hem 9. Ja, ni fattar grejen. Och i morse... Ja, nu... åå, ögonen faller ihop, men man kan inte ligga ner med blött hår...



Meeen, vad allt trasslar ihop sej.
Varför kan inte drömmar stämma överens med verkligheten?
Och nu pratar jag inte om dagdrömmar om ljusa tider.
Nej, utan om framtidsdrömmar.
För oj vad de finns många som stoppar en.
Så därför måste jag börja jobba för det NU
för sedanär det för sent.
Sorry.


125621-84



Fy vad jag saknar tisdagarna. På många sätt!

Ack jag skall dig inte fresta dig
Egentligen borda jag kanske tig(a)
Men min choklad är blott ett minne
den varade icke ens en timme
Vill ej heller hava detta wordtest
För mig, sämt av alla allra mest
Invecklad mening de blev
Jag ska genast detta mailet rev (riva i dåtid)


- Är medlem nu... din lilla taggfoting... om de finns nåt sånt... din lillla... sluskiga...daggmask eller nått... skrev jag förresten att du var en gädda.. eller tänkte jag bara det? men du då din lila... ål... din rutiga mormorsödla!
- men du då.. din försenade.. farfarssnigel
- nej du din lilla raggstrumpa, din använda urtvättade raggsocka. irk.. moahaha..


Karin...
Du glömmer mej väl inte för fort efter skolan?
Nej, jag glömmer inte dej.
För varje kväll läser jag våra dikter.
Och minns
och längtar tillbaka
till tisdagar.
Vet du, hur mycket du byggde upp för mej?
Du är grunden för mej
och det komemr du alltid va...
faktiskt.
Det är så...
Jag kan förklara mer inte-här-på-bloggen

Kommentarer
Postat av: k

amanda...
du gör mig gråtig...

2007-05-11 @ 17:08:49
Postat av: RaPh

Hej ! c'est Raphael ! Comment tu vas ? y'a vraiment aucun probleme pour que tu viennes en Juin ! Quand tu veux et autant de temps que tu veux !
Bye
RapH

2007-05-13 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback