Urrenhet

image101

Okej, eftersom hanna ville vara med på ett kort till så var det bara till att lyda. Vad gör man inte för sin alldeles kära kollega?! Nej, det kan man minsann undra.





Och på tal om kossor. Jag var ute och så flera stycken. Och då insåg jag att de verkar härligt och fridafullt att vara ko. Iallafall när vädret är fint. Då hade man kunnat gå runt där i hagen och smaska på de (förhoppningsvis) saftiga gräset. Låter de inte alldeles för idylliskt?

Ja minnsan, imorn blev vi lediga . Underbart. Men i ärlighetens namn tycker jag att man ska ha någon belöning för att man är naturare. :P ja, de enda vi får är negativa saker, till exempel idrott sist på fredagar, eftersom att nvelever skolkar minst.. Ja, vissa iallafall.. :P Vi har ju en liten knatte i klassen som flör  de mesta håller sej undna. Och jag måste söga att han är fruktansvärt bra på de cokså.. Ja, tänka sej. De finns ävennvelever som är bra på sånt.. :P

image102

Tänka sej. Vilket urrenhet!
Jag, Johanna och Sandra har sunkat ihop totalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback